Alçıtepe Köyü İçme Suyu Deposu Yaşama Geçti

Alçıtepe Köyü İçme Suyu Deposu Yaşama Geçti

İLÇELER Yayın: 24 Haziran 2026 - Çarşamba - Güncelleme: 24.06.2026 23:31:00
Editör -
Okuma Süresi: 22 sn.
Google News

    Çanakkale İl Özel İdaresi ve Tarihi Alan Başkanlığı katkılarıyla Eceabat Kaymakamlığı tarafından Alçıtepe Köyü'nün içme suyu altyapısını güçlendirmek amacıyla yapımı tamamlanan 100 m³ kapasiteli prefabrik betonarme içme suyu deposu ve terfi hattı hizmete açılarak vatandaşlarımızın kullanımına sunulduğu bildirildi.

Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.